Love, Quotes and Saying

Collection by Sara-Cody Pullen

59 
Pins
 • 
123 
Followers
Sara-Cody Pullen
Funny Work Memes - Hilarious Work Humor and Office Fun Funny Shit, Haha Funny, Funny Stuff, Fun Funny, Hilarious Work Memes, Funny Memes About Work, Funny Ads, Teacher Humor, Nurse Humor

The 19 Best Cards To Send To Someone Who Hates Their Job

Work can be hell. Or sometimes, merely torture.

This is exactly why I love dogs. And why I don't trust people who don't love dogs! Cute Puppies, Cute Dogs, Dogs And Puppies, Doggies, Funny Dogs, I Love Dogs, Puppy Love, Pet Sitter, Funny Animals

oh gosh. a few of these made me teary...especially the last one! dogs are just amazing.

 I think my family forgets that I'm an introvert at heart and I tune out the world a lot. I'm not in a bad mood or mad at anyone.I just like to keep to myself and need to be quiet and alone sometimes! Great Quotes, Quotes To Live By, Me Quotes, Motivational Quotes, Funny Quotes, Inspirational Quotes, Qoutes, Bad Mood Quotes, Today Quotes

We're hell raisin' and we don't need savin'...

Jay; Homeless foreigner and aspiring human, who can't seem to find a middle ground anywhere in all of time and space.

The 30 Best Someecards for Infertility.funny & painful all at the same time Someecards, Me Quotes, Funny Quotes, Work Quotes, Lupus Quotes, Sleep Quotes, Sarcastic Quotes, Humor Quotes, Just In Case

Disney Family | Recipes, Crafts and Activities

Recipes, Crafts and Activities

Free and Funny Confession Ecard: People think I'm quiet because I'm shy. Actually, I've been silently judging all of you and I think you're all idiots. Create and send your own custom Confession ecard. Lol, Haha Funny, Funny Stuff, Funny Pins, That's Hilarious, Funny Shit, Youre My Person, Bad Person, Thing 1

Confession

Free and Funny Confession Ecard: People think I'm quiet because I'm shy. Actually, I've been silently judging all of you and I think you're all idiots. Create and send your own custom Confession ecard.

Wisdoms of the Pooh Bear: I think we dream so we don't have to be apart for so long. If we're in each other's dreams, we be together all the time. ~ Winnie the Pooh Cant Be Together, Winnie The Pooh Quotes, Tao Of Pooh Quotes, Life Of Pi Quotes, Pooh Winnie, Smile Quotes, My Sun And Stars, Pooh Bear, Beautiful Words

He Went on Tracking, and Piglet ... Ran After Him. - a photo on Flickriver

Flickriver - view images as a 'river of photos' and more...

 I don't think this is funny. I think it is absolute Truth. Someecards, Haha Funny, Funny Stuff, Funny Shit, Funny Things, Random Stuff, Freaking Hilarious, Seriously Funny, Happy Things

Some Little Laughs For The Day

Scared That Was Then, This Is Now Uh Huh Liar, Liar, Pants On Fire Happy Birthday! Forget The Boots Oh True Love Paranoid Addicted And Obsessed I Need

Haha I had to read this a couple of times- twisting words. and So true and funny! Now Quotes, Great Quotes, Funny Quotes, Inspirational Quotes, Motivational Quotes, I Smile, Make Me Smile, Haha, Out Of Touch

This item is unavailable | Etsy

Find the perfect handmade gift, vintage & on-trend clothes, unique jewelry, and more… lots more.

I loved this show. 19 Reasons Cory And Shawn Were The Most Important Couple On "Boy Meets World" Cory And Shawn, Cory And Topanga, Riley Matthews, Tv Quotes, Movie Quotes, Funny Quotes, Jurassic World, Best Tv, The Best

Because even from the beginning everyone knew they were perfect for each other.

Yeah, yeah, Topanga, blah blah. Cory and Shawn were meant for each other.

If you mess with the little brother, there is always a bigger crazier sister behind him. That you don't wanna mess with.and that crazy sister is me Great Quotes, Quotes To Live By, Me Quotes, Funny Quotes, Inspirational Quotes, Funny Pics, Quotes Quotes, Funny Stuff, Motivational

Loading...

Get a funny take on today's popular news, entertainment, lifestyle, and video content -- all written by the people who bring you those funny ecards.

If you have depression, it is crucial you do everything you can to overcome your negative feelings. You should go over this article for some useful tips on how to cope with depression. Do some research about depression. Sad Quotes, Quotes To Live By, Life Quotes, Inspirational Quotes, Random Quotes, Quotable Quotes, Motivational, The Words, It Goes On

Samuel Gagnon on Twitter

“#BellLetsTaIk Suicide is never the answer retweet to save a life”